lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 19

Een ochtendje bij de hygiëne shop. De drukste en chaotische ochtend tot nu toe… in het begin deed het systeem het niet. Nadat er een andere laptop was opgehaald konden we gelukkig wel inloggen. Veel vrouwen stonden al een poosje te wachten dus we hebben ons best gedaan om zo snel mogelijk iedereen te helpen. Maar al gauw werd het onrustig. Vrouwen drongen voor, sommigen kwamen in ons kantoortje om te vragen of ze eerst mochten en er werd tegen elkaar geschreeuwd. Mijn collega en ik heb besloten om de shop even dicht te doen. Ik ben naar buiten gelopen om te zeggen dat er een rij gemaakt moest worden voordat de shop weer open ging. Dit bleek een goede oplossing te zijn want binnen een paar minuten stond iedereen netjes in een rij. Dit ging een poosje goed totdat een vrouw naar het raampje kwam en boos begon te roepen. We hebben een paar keer duidelijk aangegeven dat de mevrouw even op haar beurt moest wachten. Dit hielp niet en toen er een paar vrouwen weer begonnen te roepen en duwen hebben we de teamleider er maar even bij geroepen. Zij heeft kaartjes uitgedeeld en duidelijk gemaakt dat iedereen die in de rij stond geholpen zou worden. Dit hielp gelukkig!

Rond half 3 kon ik even lunchen, daarna gelijk een bestelling gedaan en kleding ingevoerd in het systeem.

Om vier uur werd er gevraagd wie er nog even wild helpen met tickets uitdelen. Hierbij heb ik nog even geholpen. Daarna gauw naar huis gegaan en met twee collega’s even een drankje gedaan op het terras. Morgen weekend, voor het eerst het hele weekend vrij dus dan kan ik weer even bijkomen van alles;)

Reacties

Reacties

Annerieke

Harde werker!

Bennart en Blasina

Goed bezig Laura!
Een fijne en goede zaterdag en zondag

Suzan

Pfoeh, knap hoor allemaal!!
Goed weekend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!