lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 12

Netjes om 08.00 naar het kamp vertrokken. Het was een drukke ochtend. Het was mijn eerste officiële ‘zelfstandige’ wekdienst. Omdat er veel nieuwe vluchtelingen het kamp inkomen komen er ook veel mensen naar de shops waar ik aan het werk ben. Van negen uur tot één uur hebben we non-stop mensen kunnen helpen. Op een gegeven moment was de shampoo op en moesten we best een aantal mensen teleurstellen!

Tijdens de lunchpauze gauw een grote bestelling met hygiëne producten gemaakt voor maandag. Hopelijk is er dan weer genoeg van alles en kunnen we iedereen blij maken. Daarna door naar de kleding shop, daar was het wat rustiger vanmiddag. Daarom heb ik de boel een beetje uitgezocht, netjes gemaakt en opgehangen. Rond vier uur hadden we weekend;)

Met twee meiden uit het team hadden we het plan gemaakt om een pizza te halen en die op een berg op te eten tijdens zonsondergang. Ik heb gereden, op een gegeven moment moesten we helemaal over een soort bospad. Dit was wel even spannend. Ook niet helemaal op de plek uitgekomen die we hadden bedacht maar toch een mooi plekje gevonden om de pizza op de eten:)

Fijn weekend allemaal!

Lennaert en Suzan

Ha Laura!
Erg interessant om je verhalen te lezen. Wat een verschil hoe wij het hier mogen hebben. Worden er door jullie ook nog Bijbels of andere lectuur uitgedeeld onder de mensen?
We hopen dat het goed mag blijven gaan. Pas goed op jezelf, Ps 32:8 laatste gedeelte.

Hartelijke groet!

laura van der Vliet

De organisatie Eurorelief deelt geen (Bijbelse) lectuur uit. De organisatie is er echt voor de humanitaire hulp, als mensen vragen hebben over de Bijbel of God mogen wij hen doorsturen naar mensen buiten het kamp. Voor ons is het niet toegestaan om te evangeliseren zeg maar!