lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 10

Hallo,


Vanochtend weer begonnen met een briefing. Een paar Amerikaanse collega’s namen afscheid… (vrijwillers uit Amerika mogen maar drie maanden blijven, daarna moeten ze terug naar Amerika)

Daarna door naar de hygiëne shop. Het was een drukke ochtend en we hebben veel mensen kunnen helpen. Even was er een moment dat de vrouwen een beetje tegen elkaar begonnen te bekken. De een vond dat de ander voordrong en de ander vond dat zij nu onderhand wel aan de beurt was. In m’n beste Engels heb ik een beetje de boel gekalmeerd. Gelukkig trokken de vrouwen een beetje bij en wachten ze netjes op hun beurt.

Na de middag hebben we onze spullen verplaatst naar de kleding shop. Daar was het vandaag niet zo heel druk, er stonden waar gezinnetjes met moeder en kind ingepland. Toen een moeder en baby binnen kwamen mocht ik de baby een poosje vasthouden zodat de moeder wat kleding kon uitzoeken. Later kwam er een jongetje met zin moeder binnen. Hij mocht zelf een pet uitzoeken, dit vond hij wel leuk. Alle petten heeft hij wel opgehad, later zelfs mijn zonnebril erbij op. Dit leverde een mooi kiekje op, deze foto mag ik niet delen maar als ik weer thuis ben laat ik hem graag aan jullie zien!

Na een warme en drukke zijn we weer naar ons appartement vertrokken. Daar hebben we met elkaar gekookt en gegeten.

In de avond gezellig met elkaar gekletst en daarna naar ons eigen kamertje vertrokken.


Tot morgen;)

Reacties

Reacties

Anne

Tjonge Laura, wat bijzonder om te lezen allemaal! Wat mooi dat je dit doen kunt en wilt! We lezen de verhalen met interesse ?
Succes toegewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!