lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 9

Hallo,

Vandaag heb ik de hele dag in de kleding winkel gestaan. Veel vrouwen komen in de ochtend hun kleding uitzoeken, dit omdat het later op de dag heel warm is. Het was een gezellige ochtend met veel aanloop. Tijdens het controleren van de tickets deed ik mijn best om de namen zo goed mogelijk uit te spreken. Als dit lukte zag je de vrouwen opbloeien omdat iemand alleen al geïnteresseerd was in hoe je hun naam uitspreekt!

Tijdens de middagpauze had ik zin in een cola, dit verkopen ze in de kamp kantine. Een soort klein kraampje buiten waar ze broodjes verkopen en drinken. Ik ging netjes in de rij sta staan, iets later kwam een Amerikaanse collega erbij staan en zei tegen mij dat ik wel echt duidelijk m’n plek moest innemen omdat anders iedereen voorgaat.

Na de lunch heb ik gezellig gekletst met de collega die mij inwerkte. Zij is Amerikaans en we hebben allebei dingen vertelt over ons leven thuis. Wel leuk om mensen uit allerlei culturen en landen te leren kennen. Halverwege de middag kwamen twee vrouwen naar het winkeltje. Een mocht wat kleren uitzoeken en de ander hielp erbij. Ook schakelde de vrouw onze hulp in met het uitzoeken van een jurk. Toen ze uiteindelijk weggingen kregen we een dikke knuffel als bedankje;)

Vanavond hadden we eigenlijk een teamavond met alle vrijwillers. Maar ik was een beetje moe en wilde rustig aandoen. Dus lekker op m’n kamer gezeten en een rustige avond gehad zodat ik morgen hopelijk weer helemaal fit aan het werk kan!


groetjess


Reacties

Reacties

Opa en oma v.d.vliet

Hey Laura, mooi om te lezen, je bent echt dienstverlenend bezig, is dankbaar werk en dat merk je dan ook. Leuk om met andere landen/culturen te werken. Goed bezig! Liefs van ons.

annerieke

fijn dat je ook waardering krijgt in je werk door bijvoorbeeld zo'n knuffel. Lief!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!