lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 6

Een dag in het weekend werken… dit gaat iets anders dan de andere dagen in de week. Er zijn minder mensen aan het werk op zaterdag en zondag. Vandaag was ik met twee van onze groep aan het werk in het kamp. In de ochtend heb we samen tickets uitgedeeld en daarna de kantoren een beetje schoongemaakt.

Na de lunch is iedereen aan de slag gegaan bij de foodline. Hier komt iedereen eten halen. Er staan trucks met eten te wachten, mensen geven door op hoeveel porties ze recht hebben. Wij pakken die porties in tasjes en geven dit aan de persoon. Best wel een chaotisch bedoening, maar wel heel leuk!

Ik werd op pad gestuurd met een collega, wij brachten tasjes en eten naar het quarantaine gebied. Al gauw zagen wat mannen dat ik niet zo sterk was en er werd van allerlei kanten hulp aangeboden. Vooral een jongere man bleef in mijn buurt, op een gegeven moment mocht ik niet meer tillen, dit was geen werk voor een vrouw. Aangezien het heel warm was en de tasjes/flessen water best zwaar waren heb ik de hulp maar aangenomen.


Tijdens het werk merkten we dat we er al helemaal bij hoorden. Door veel mannen en vrouwen werd ik sister genoemd, dit schept toch een beetje een band.

Om half vier waren er klaar, volgens de teamleider was het een record;)


Daarna zijn we naar huis gegaan, een klein rustmomentje gehad en naar de haven geweest om te eten.

Wat later op de avond bijgekletst met de rest van de groep die een dagje vrij had.


Goed weekend allemaal!

Reacties

Reacties

Jan

Wat een ervaringen lau

Maartje

Ha Laura,

Wat leuk om te lezen over je avonturen!
Veel plezier en zegen toegewenst over je werk!

Groetjes,
Gert, Maartje en Jonah

Annerieke

Pff, elke dag weer anders zo te lezen, drukke bedoeling hoor! Goed bezig.. trots op je!
Succes ❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!