lauraoplesbos.reismee.nl

Dag 1

Vandaag was het zover… de reis naar Lesbos is begonnen. Rond 10 uur is ons gezin vertrokken naar Schiphol om mij daar af te zetten. Om half 12 hebben we afscheid genomen en daarna ben ik op zoek gegaan naar mijn groepsgenoten. We hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten bij de incheckbalie. Toen ik Schiphol binnenliep kwam ik al gauw de eerste groepsgenoot tegen.Toen iedereen er was hebben we kennis gemaakt met elkaar. Gelijk al gezellig contact met iedereen, dus dat was heel fijn. Met z’n allen hebben we ingecheckt en onze ruimbagage afgegeven. Toen door naar de douane. Mijn koffer werd eruit gepikt, voor de een extra controle. Alles bleek goed te zijn want ik mocht al gauw alle spullen weer in de koffer doen.

Samen met de groep zijn we naar de La Place gelopen om nog even wat te lunchen.

Rond 1 uur zijn we op zoek gegaan naar onze gate. Daar aangekomen moesten we even een half uurtje wachten omdat de andere vlucht wat vertraagd was.

Na een goede vlucht zijn we op Lesbos geland.

Op Lesbos werden we opgehaald door een lid van het vaste team CRR. Zij heeft ons naar onze appartement gebracht. Daar wat uitleg gekregen; morgen staat er een rondleiding door het kamp op de planning.

Na de uitleg hebben we onze kamers bekeken. Omdat ons team maar klein is, hebben we allemaal onze eigen kamer. Prachtige kamer met een keukentje, douche en balkon.

Hierna zijn we met elkaar uit eten geweest bij een Grieks restaurantje aan het water. Nu gauw m’n koffer uitpakken en daarna slapen….


(Bij het kopje foto’s kun je nog wat foto’s bekijken!)

Tot morgen;)


Reacties

Reacties

Janfrens

Leuk Lau gewoon genieten van elke dag

Annerieke

Leukk lau! Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad en aangekomen bent ?

Ellina

Wat gaaf Laura! Succes, en geniet ervan!

Suzan

Leuk en fijn om te lezen. Mooie foto’s.

Bennart & Blasina

Wat mooi Laura om zo mee te kunnen kijken/lezen met je reis in Lesbos! Mooie foto's en fijn dat de vlucht goed is gegaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!